Tuesday, February 3, 2009

MEMORI..sifu saya yang mengajar saya tentang juruteknik komputer...

Akhirnya saya telah menjadi juruteknik komputer dari tak tau ape2 tentang komputer sampai la saya mahir...saya keje juruteknik komputer nie sampai ke pencen, nie la hasil didikan mereka yang ada dibawah nie..tqqqqqqqq!!!!! in luv u all


apabila diajar tak paham2 akhirnya kene duku dengan kak zura sedap betol..baju merah tue faiz sibadan besa x padan dengan umurnya...hahaha :D


nie la dia sifu besa saya, saya panggil dia cik kerol apabila disebut dengan laju2 namanya akan betukar bunyanya kepada "cikaro" hahaha :D apa kata korang cube sebut ;D..dia nie abg long bg kami di BTM (teknikal), seorng manusia yang suke berceramah agama..pantang jer tngok muka kitorang dia akan mulakan ceramahnya,tp kami setia mendegar..hahahahahaha ;D yang paling best dengan bos saya nie dia suke mengajar bende baru dan paling utama dia suka belanja makan sebab tue saya kerja sana gemok, hari2 dpt mkn free...kan cik kerol!!

hehee yang nie pulak kak zura, yang baik hati second bos saya yang cantik,juruteknik komputer pertama pempuan yang saya kenal, seorng bijak dlm baikpulih kompueter, bg jer ape masalah komputer mesti dia tau kan kak.. mula2 saya kerja kat btm nie dia nmpak sombong jer, saya rase mcm x selesa ..tp lama kelamaan dia telah menjadi tempat saya mengadu masalah..mana jer dia nak pergi saya mesti ckp "nak ikot kak zura"..hehehe kan kak kan..tq kak


hahaha dibelakang kak zura tue adalah juruteknik komputer kontrak,abg yang memakai baju kemeja kotak2 tue nama dia abg pijoe, dia baik selalu tolong aku,yang kesian kat dia, makwe dia dirampas dengan lelaki lain..selalu la mengadu masalah dengan saya bab cinta nie,tp akhirnya dia da kawin dengan pempuan yang sentiasa menyayanginya..tahniah abg pijoe..yang belakang sekali tue nama dia abg edi, dia jd gilaan wanita nie kementerian nie macho katakan..tp saya slalu kene punch kan kad dia..sbb dia slalu dtg lambat..tp bile balik dia tompang saya, saya dpt keje kat BTM nie pun sebab dia,time kasih abg edie ;D

No comments: