Tuesday, February 3, 2009

sahabat saya


Nie adalah sahabat saya masa belajar di politeknik perak, dari kanan sha,anip,botak,belakang botak yus,pojie, faez,ahmad,sarah tudung pink,depan sarah plak black dan yang tengah2 saya lah ;D , kemana kami pergi mest semua nie ade..x bole dipisahkan..btol x kawan2 ;D


nie kereta black, kereta nie la yang bawak saya,sarah n botak g klas, tanpa kereta nie kami xkan g ke kelas..hahaha ;D


nie nama dia fad, time blaja dulu dia satu rumah dengan saya..nak tau x mula2 saya kenal dia, dia gemok berat badan dia 60kg lebih la... tp skrang dia da kurus berat dia 45kg jer..pelikkan, mana x kurusnya makan nasi suku dari pinggan pas2 makan sayur kangkung jer..errrmmm fad2.. skrang dia da tunang, saya bile lagi...adoii!!

nie plak kawan saya nama dia a'an..dia pun satu umah dengan saya time blaja dulu, orng kate muka saya ade iras dia sikit, x tau la btol ke x..hehehe, ;D

No comments: