Monday, February 2, 2009

adik beradik ku


nie adi saya no 2. nama dia fareed gelaran kat rumah "munceh", umur dia da masuk 21thn.
dia skrang tgah study dekat politeknik kulim kedah.
dia ambik kos dip. kej elektrik.dia skrang ketua keluarga kami.



nie plak adik saya no 3.nama dia fera gelaran kat rumah "ilatuik",
umur dia 18thn dia nie pun
blaja kat politeknik jugak tapi dekat sikit kat P.D jer..
dia ambik kos sijil kej. elektrik & elektronik.



yang kiri adik saya yang bongsu nama dia e'ah umur da 6thn..da masuk tadika,hari2 saya kene hanta dia sekolah n hari2 dia menangis nak balik malas nak g sekolah.payah betol adik bongsu nie..yang tengah2 tu pulak adik saya second last nama dia bibit, umur dia 8thn,perangai adik saya yang nie dia suka duduk rumah jer pas2 tngok tv 24jam klau masa cuti sekolah x pernah tngok buku, tp bile ujian n pekse bagus pulak..pelik2..yang sebelah kiri nie pulak adik saya yang no 4 nama dia mohd al-ikram tp orng panggil dia amin sebb masa2 kecik selalu demam panas, jd nenek tukar nama panggilan dia amin..hehe nie la adik beradik saya ;D

1 comment:

pekerja kilang plastik said...

takayun..
adik ko stay kt poly lama aku lah..

ckp kt dia jgn lupa layan cendol pulut kt bustop..best giler.

huhuh~~