Tuesday, October 6, 2009

gaduh

gaduh..bg aku gaduh tue amat mnyakitkan..ade orng ckp gaduh lama2 makin serasi..tp aku x suka gaduh2..kalau tersinggung atau x puas hati bawak berbincnag..baru berjalan dgr lancar..n mungkin gaduhnya x la berlarutan smpai 2 ke 3 hari tol x??
Tapi kan,1 hari ni aku jadi terlebih rajin plak kat makmal. Sebab kalau dok sorang, mesti dok fikir pasal ni. Tak pasal-pasal plak hujan nanti. So aku sibukkan diri ngan kije-kije aku. Sampai time lunch pun aku still wat kije sbb x lalu nak makan da. Agaknya kalau berterusan sepanjang tahun begini cara kije aku, leh dapat cemerlang kot..hiks. Ker nak cemerlang kerja terpaksa kena slalu perang...hahahahaha. Mau kah?????? x sanggup nak gaduh2 nie...kalau bole bia la bawak bincnag smpai selesai..aku jenis x suka tergantung2 nie..kalau diam n tergantng mula otak aku berpikir n hujan akan turun..ermmmm

Ada orang tu cakap tak mo la gaduh lama-lama. Sume kije buat serba tak kena. Takmo la gaduh lama-lama, sampai nak cakap pun tak tahu sebab masing-masing cakap macam takder perasaan jer. Camner la rupanya cakap ada perasaan tuh eh????

Hmm...aku pun takmo gaduh lama-lama, sebab nanti bile aku nak luahkan perasaan aku x de da kat sape n xde sape duk seia mndegar...sbb gaduh.....ermmm...

1 comment:

Puteh said...

dear ayu,
anys x wish pon selamat hari raye kan..
huhu
maaf zahir batin ye~

nk det raye~

erk? xmo la sedih2..
biase la tu adr psg surut.
kdg2 naik kdg2 turun
^^ hv a nice day dear