Tuesday, November 10, 2009

Makmal Komputer

ermmm..ayu x nak duduk makmal komputer..ayu bosan la duduk sane sorng2..xde kawan..pas2 bile ayu nak wat keje pas2 bile x tau..nak bertnye kan..tempat orng nak bertnye xde..sbb ayu duduk sorng2..ayu nak duduk kat tempat dengan ramai orng bole ayu gelak2 same2..xde la bosan...tp kan bile dah duduk sorng dlm makmal takut jugak..lagi2 bile hujan ribut..da la gelap gelita tibe2 blackout..mampus ketakutan sorng2..lama-lama bole mati keras..guru besar ayu nak duduk dlm opis..bagi la 1 ruangan untuk ayu...ayu sorng je...kesian la ayu nie...nak duduk dalam opis leh rasa keseronokan berkerja...nie x..duduk dalam makmal komputer sorang2..alaaaa, bosannye...bosan bukan xde keje..ade keje..tp bosan sbb diam je xde tempat nak borak..ayu nak tnye pendapat korang...mcm mane ayu nak cakap kat guru besar ayu nak x nak duduk kat makmal komputer...ayu nak duduk kat tempat yang ramai ornag...tolong ayu kawan-kawan...

3 comments:

Kamarul Ariffin said...

hahaha...Kita Serupa...Kita Serupa...muahahahaha...ko ckp kat bos ko, nak duk kat opis.pas2 ko cite jelaa pasal apa...

joijoi80 said...

deq . duduk jer kat makmal .. senang..dok pejabat kalo staf pejabat ok x perla.. kang.. jgn nyosal jd cam akak

annie said...

meh sini haaa...lepak tahap gaban kat pra...