Tuesday, December 8, 2009

Cek Ah


Cek Ah nie adik ayu yg bongsu gambar kat atas...umur dia da 6 tahun pada 6.12.2009..tahun depan dia da darjah 1..tapi kan yang merisaukan ayu..dia x kenal huruf, bace apetah lagi..warna pun dia x kenal..yang dia tau warne hitam je..bile ayu tnye kat dia " adik nak beli baju wane ape " pas2 dia jawab "hitam" ayok ape la adik aku sorng nie...tp dia tau tulis A,B,C to Z dan number pun dia reti..cume dia x tau ape dia tulis...lepas itu cikgu sekolah suh mak n ayu bawak adik g jmpa dokter check...ayu tau maksud cikgu tue dia nak kate adik ayu golongan kanak-kanak istimewa la tue...Eeeee geramnye cikgu nie...pas2 ayu n mak bawak adik g jmpa dokter..buat semua ujian yang dia suh buat..da selesai semua ujian tue...dokter kate adik ayu normal cuma dia lambat..pemikiran dia masih budak umur 4 tahun lg...dia kena ade orng ajar dia hari2....cikgu nie pun satu suke2 je kate adik ayu kanak2 istimewa...kalau adik ayu kanak2 istimewa..semua bende dia x tau...adik ayu pandai main game n main komputer tau...x caye meh tngok gambar bawah nie...kalau ayu salah main msti dia marah n ajar ayu plak....



along doa kan adik cepat pandai k... tiap-tiap hari along ajar adik blaja tau..tp jgn la tido bile along ajar laa adik...hehehe
BANGUN SITI NURNAZIHAH!!



3 comments:

Ijan said...

xpe2..lme2 msti adik u pandai.i pn dlu lmbt gk.hehe

pekerja kilang plastik said...

sabor jea ngan cikgu tu yea..
ayu kn boleh ajar adiknya jugak.

joijoi80 said...

kena cari alternatif utk mengajar adik.. akak pun sud=sah hati coz anak malas nak blajar..kalo bab main game laju ajer..