Tuesday, April 28, 2009

7-17 aparil kursus time ;D PART 1

pada 7 - 17 hari bulan aku kene g kursus kat bagan lalang..syok gile, walau pun x kenal diorng semua tp lama2 jd kawan baik...kan..kan..kan korng..

huhu..yang bawah nie budak paling sengal dlm bilik kursus nie..bile penceramah bg pembentangan yang membosan kan diorng akan ketuk kelas...mcm la diorng nie penjaga masa...siot jer kan..tp memang bosan pun bile masuk kelas..adoi...sleepy tau!!!

korng mesti nak tengokkn mcm mane keadaan dlm kelas nie bile penceramah start bg taklimat..huhuhu amat membosankn.sebb diorng bace bukannyer terangkn..



2.
tpkan bende yang paling aku tunggu bile time petang..hehehe main bola tampar da lama x main..time nie la aku lepas gian aku..

1.

2.

3.
bestkan main bola tampar..pas2 kan bile pagi ade plak aktiviti menari poco-poco..hahah fist time nie join..kakak yang uruskn tue kawan aku jd dia suh aku duduk atas pentas sama-sama dengan dia..tp poco-poco nie khas untuk pempuan jer time nie..lelaki x leh join.. bahaya ;)

1. ikut kami k

2. sedia
3. GO..GO n GOOO
4. sempat lagi aku posing..huhuhu ;)


2 comments:

Daus said...

gambar gua mana takayun?

Wawa Yusoff said...

wei =)best ek poco2. juz want to share. aritu family day kat tmpt keje aku. ade r ptandingan poco2 antre rumah sukan. aku pun join r... menang seh.. hehe